søndag 8. februar 2009

Oj bloggen er vist glemt!!













Sånn er der når enn har litt mye som skjer i livet, men på samme tid føler jeg ikke at jeg har no spennende liv.










Husmor evnen har helt sviktet, er jo praktisk talt døden nær når jeg kommer fra jobb.





Sover og sover, skal få meg en legesjekk tror jeg.





Sofaen og senga er min beste venn for tiden tror jeg hehe, men mannen min er flink til å bidra.





Han tar ungene på morgen når jeg har fri, så ellers rydder, vasker han kjøkkene.





Eldste setter på klesvask, så bretteklær er min oppgave. Og den blir forsømt til tider *skammerseg*, men men kommer seg nok.

























Kansje hive ut sofaen er godt alternativ hihi, nei sol er nok løsningen.





Nå er det bikkjekaldt ute, for å ikke snakke om sinnsyk mye snø ute.



























Tenk så godt det skal bli å kjenne solen på kroppen, varme opp huden og røde roser i kinn.


Ja fra varmen og ikke kulden!!




Blir lysere til sinns, humøret på topp!


Skulle ønske jeg fikk til en tur med de to yngste ned og besøke mamma på Grand Canaria,


men spørs om ikke det må bli til høsten igjen.




Tror jeg skal prøve overtale mannen til å feire jul på Grand Canaria, synes det var så deilig det året vi gjorde det.


Ble kansje vel mye å bo SÅ mange sammen, men det trenger vi ikke neste gang.


Lærer så lenge enn lever vel!!








Jeg får prøve huske på denne bloggen min nå her etter, er koslig å kunne ha som dagbok og lese i etter som årene går.


Får vel snart starte på dagens planer: ryddekjøkken, sette deig, måke, flytte bil og finne frem ski til Lillemor som hun trenger i bhg.


Og etter det skal boller stekes og spises, lage sikkelig god kakao på go gammel måte.




Ha en utmerket dag i snøen alle sammen!!!










































2 kommentarer:

  1. Jøss ble helt rar når den ble lagt ut jo, ja ja får bare være.

    SvarSlett
  2. Du er skikkelig aktiv her ja.. Hehe

    SvarSlett