onsdag 12. november 2008

Ny dag...


... og jeg burde ha kommet meg i seng for lengst.

Men så deilig å slappe av lite alene før jeg sover etter en arb natt, men jeg burde ha lært nå at sovetiden er dyrbar i mitt yrke.
Men men overlever nok, må jo oppdateres litt på nett også.
Mannen kupper jo pc når han kommer fra jobb, da er det WOW for alle penga.
Jepp en smule lei til tider, men han er flink til å bidra lell så klager jo ikke...
Eller jo litt, men kan ikke få alt som en vil.

Venter bare i spenning å se om det vi får en til opplæring snart, gleder meg så til å ta fatt på nye arb.oppgaver andre steder.
Har en plan i hode mitt hvordan JEG vil gjøre ting, så håper jeg bare blir værende eller blir unværlig hehe.
JA ja lov og håpe, liker jobben min uansett.

Deilig etter så mange år hjemme at jeg har en jobb jeg funker i, aller beste toppers kollegaer.
Både sjefer og andre vektere, mye å sette seg inn.
Men godt av å må bruke hode litt i det minste!!

1 kommentar:

  1. Hei snuppa! Blogger du også ja. :)
    Også jobber og jobber du. Hehe men jeg skjønner at det er fristende å sitte oppe og slappe av litt alene før man legger seg. :)
    Også tviler jeg ikke et sekund på at det er deilig med en ordentelig jobb.
    Også må vi treffes igjen snart. He he

    SvarSlett