torsdag 13. november 2008



Sånn føler jeg meg...

...fikk omgangsyken igår, men jobbet lell.

Men det gikk vel ikke akkurat SÅ veldig bra, så jeg måtte kaste inn håndkle og ringe kollega å bytte idag.

Det er sånn som skjer, men jeg hater omgansyken+hodepine.

Ikveld skal jeg sette på siste Varg Veum filmen og sove etter det, rydde litt hjemme og roen imorgen. Eneste jeg må levere bilen på verksted for mamma, men de skal bare sette inn ny speile så det går fort.

Men ang omgangsyken, da får jeg veldig rare matønsker tatt sykdommen i betrakning. Jeg kan fyse på sjokolade, fiskegrateng osv osv, ja sist nevne ble det til middag.

Etter nesten et døgn uten mat var det godt med noe i påsan, meeeen det vrenger seg litt når det kommer ned da. Kniper igjen kjeften og håper på det beste hvertfall, kansje hodepinen forsvinner når blodsukkere stabiliserer seg litt. Lov og håpe!!

Snart skal jeg kjøre og fylle diesel på arb og levere den til min snille kollega, han stiller alltid opp;)

1 kommentar:

  1. Uff da. Kjipt med omgangsyke. Bra du har fått sovi litt i dag da iallafall. :)

    SvarSlett